måndag 24 januari 2011

Ute på hal is!

Många märkte nog säkert av halkan i går det blev en hel del olyckor man får ju hoppas att ingen blev allvarligt skadad. Gravitationen har sedan tidigare ett ont öga till mig. Tänker på gången jag ville leka skateboard proffs men som det smidiga kylskåp jag är föll jag och bröt armen. Typiskt mig. Så med detta i åtanke visste jag att det skulle vara rena självmordet att ge sig ut på de hala vägarna! Men min käre pojkvän skulle till mili bussen och det ville jag ju inte missa. Så jag tog mod till mig och trotsade de hala vägarna. Man ska nog inte utmana ödet för redan utanför dörren flyger jag mycket riktigt genom luften och landar på den hårda marken. Jag kan inte rekommendera att man tar på sig kort kjol och halvt genomskinliga leggings när det är så halt ute! Det är som att bjuda in till en mycket pinsam situation. Ni kan ju gissa vem idioten var som gjorde det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar