onsdag 26 januari 2011

Kalorier i massor.

I morse när jag vaknade och tittade mig i spegeln såg jag till min förfäran att hela mitt ansikte är prickigt! Nässelfeber FTW! nåja inget jag kan göra åt det just nu, så jag gömmer mig i lägenheten tills det är över. Jag nämnde i ett tidigare blogg inlägg att jag börjat jobba på beach kropp 2011. hittills har jag gått ner ca 5 kg vilket är över min förväntan! För er som är intresserade av vikt och sånt kanske undrar vilken diet jag går på och hur jag gör? Svar: inte ett skit! Jag äter precis det jag själv känner för och jag rör mig inte mer än jag annars gör, kanske blir det en promenad mer än vanligt men inget annat. Det enda jag gör är att räkna kalorier och är dessutom stenhård med det. Allt som hamnar i min mun räknas, till och med tuggummi. Jag skriver ner precis allt jag ätit under en dag så det ska bli lättare att hålla koll på kalorierna. Kommer nog troligen att skriva mer om detta senare. Om ni tycker att ni vill fråga något så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar