onsdag 12 januari 2011

Stalker gubbe!

I dag har jag börjat med min nya fitness regime. Det är beach 2011 som gäller så jag har ganska mycket att jobba på! Nåja allt började ganska bra med en normal promenad i det fina vädret. Men efter en stund upptäcker jag att jag är förföljd av en man som låter ungefär såhär: AlALLAAB-B-BRÖÖÖL! smått skrämd som jag blev ökade jag takten men det hjälpte inte för min förföljare ökade också takten. Det slutar med en full sprint för brinn kära livet med en bröölande man i bakhasorna. (inget jag kan rekommendera.) Sist och slutligen flyr jag in på biblioteket och jag antar att mannen inte vågade följa efter dit in, för han fortsatte med att förfölja en stackars vietnamesisk kvinna som skrek för högan sky. Jag misstänker att mannen var allvarligt störd.. Varför händer såna saker alltid mej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar