torsdag 16 december 2010

VARNING! julfest.

                                    VARNING läs ej detta om du är känslig!

Ja skolan hade julfest i går! en väldigt kul, vulgär och ytterst onykter tillställning. hela kvällen smuttade jag på min blandning av päronsaft och minttu vodka. (inget att rekommendera) men hur mycket jag än drack verkade jag inte bli särskilt påverkad? Men oj oj oj så fel jag hade! kl 7 på morgonen börjas det.. man känner en krampande känsla i magen och vet att snart kommer magen vändas in och ut. nåja jag är förberedd och sitter med huvudet alldeles nära toan som väntar på att bli matad med mitt maginnehåll. Men det ska uppenbaras att min träffsäkerhet inte är vad den borde vara och jag spyr ner hela toaletten. Inkluderande golv, matta, toan, och mig själv... Full som jag var hade jag väldigt mycket tid att filosofera och studera mitt maginnehåll. Och efter mycket hårt tänkande kom jag fram till slutsatsen: Lök ser lika ut efter flera timmar i magen som den gör när den är ny hackad. NOM NOM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar