onsdag 22 december 2010

blood!!

Har ni någonsin sett filmen The Haunting? Här finns en liten trailer om ni vill friska upp minnet : http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2364735769/  Nåja iaf hade jag ett litet "The Haunting" moment hemma i min lägenhet för nån dag sedan. Jag vaknade mitt i natten och ville ha ett glas med vatten. Groggy som jag var blev jag väldigt skrämd av att finna blodiga fotspår på mitt golv! och min vilda fantasi skenade genast i väg till ovannämnda filmen som har en scen var blodiga barn fotspår täcker golvet.. Men när den första oron lagt sig kunde jag konstatera att fotspåren liknade misstänkt mycket mina egna. Och efter lite detektiv arbete kunde jag fastslå att blodet bara var vanlig färg. Förut under dagen hade jag gjort ett försök till att vara kreativ och tydligen hade jag då vid något tillfälle lyckats med att trampa i min färg. Det var jävlit att få bort färgen från golvet kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar