måndag 15 november 2010

Mardröm

Jag hade en mardröm i natt. den var ovannligt hämmsk på grund av att jag var vaken när jag drömmde. lite svårt att förklara men mina ögon var vidöppna och jag var vid medvetande men såg endå drömbilder. Jag såg en ruttnande kärring som satt gränsle över mig och försökte köra in sina fingrar i min mun. Och tro mig det var inte så erotiskt som det kan låta när jag beskriver det här. Tänk mögliga och illa luktande fingrar som smeker ditt ansikte..NOM NOM.. eller så int! Dessutom ville jag skrika men som vannligt i en dröm kan man inte göra det. men till sist lyckades jag kraksa fram : Försvinn här i från! och kärringen var borta. Nu har jag större förståelse för sånna som säger att de har sett spöken och andra paranormala fenomen, för det känndes så verkligt! Antar att det är den närmaste spök upplevelsen jag nånsin kommer att få..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar