fredag 12 november 2010

jag har ett monster under sängen!

Min säng är känd för att vara ett svart hål. saker försvinner mystiskt in under den för att aldrig mer se dagens ljus. Det kan jag leva med, vissa saker är bara menade att glömmas bort helt enkelt. Men nu har jag en ny hyres gäst under min säng förutom det svarta hålet. det är ett äkta monster! eller det kallas virus. Monstret är ludet och ganska snällt, man skulle kunna tro att det är en stor damråtta om det inte var för att det pyser och fräser om det. Virus har också en förkärlek för att attackera fötterna när man vaknar.. Den är dock bara en unge ännu och kommer under min uppsikt och omvårdnad att växa sig stor, fet och ondskefull. Snart kan jag bussa den på grannen! he he he..Jag ser fram emot det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar