onsdag 16 februari 2011

Skabben i Skottland!

Senast veckan har jag varit i Skottland därför har jag inte uppdaterat min blogg på länge. Först måste jag säga att det är underbart där! vacker arkitektur, billig shopping och billig mat. Ensak som förvånade mig var att där fanns väldigt mycket hälsosam mat, mer än vad man hittar i Finland faktiskt. Det kan ju påpekas att där fanns mycket ohälsosamt också men det ignorerade jag. En sak som dock inte gladde mig lika mycket var att min katt bestämt sig för att ge mig en present eller helt enkelt ge igen för gammal ost nu när jag skulle åka bort. Så jag öppnar min kappsäck och känner en väldigt stark doft av kattpiss.. och mycket riktigt var alla mina kläder indränkta i kattpiss. Jag antar att jag får skylla mig själv som hade en så inbjudande "kattlåda" på golvet. Som tur var hade min kompis som jag bodde hos en tvättmaskin! puh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar